tisdag, 18 jun 2013
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig
TOPPEN! Det här vill jag tipsa om!

Har du kommit på eller fått reda på något fiffigt – kalas! Alla uppskattar ett smart tips eller en lösning på ett problem. Ju fler som delar med sig här desto angenämare vardag för både ryttare och häst.
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Presenttips: specialdesignat pannband

Presenttips: specialdesignat pannband 11 månader, 1 vecka sedan #1

Ärvde ett brunt träns av en kompis, men var tvungen att hitta ett extrabrett pannband till, vilket inte var det lättaste. Letade runt i affärer och på nätet och insåg att jag måste specialbeställa (min häst har väldigt bred panna). Ok, tänkte jag, tränset hade jag ju fått gratis, så det fick kosta lite. Kom i kontakt med Joanna Freme på xtremehorsemakeover, som var otroligt engagerad, som jag verkligen vill rekommendera! Jag skickade en bild och beskrivning på min häst via mejl och fick pannbandet på prov i brevlådan några dagar senare. Sedan köpte vi ett pannband som studentpresent. En mycket lyckad present! 3 rader glitter för ca 1000 :-tycker jag är värt det om man får specialdesignat! (hade bilder att lägga upp, men lyckades inte med det tyvärr) Gå in på xtremehorsemakeover och kolla!!!!

Svar till: Presenttips: specialdesignat pannband 11 månader sedan #2

vilken hemsida kan man gå in på

Svar till: Presenttips: specialdesignat pannband 11 månader sedan #3

Xtremehorsemakeover.com
OS-pannbanden går att få i stort sätt hur man vill. Hon fixar visst hela träns också. Sidan är inte helt uppdaterad. Kontakta dom via mejl, det funkade jättebra!

Svar till: Presenttips: specialdesignat pannband 11 månader sedan #4

Vilken bra present till en av mina stallvänner som fyller 40 och vi ska gå ihop om en present här i stallet. Det ska jag tipsa om. Tack!

Svar till: Presenttips: specialdesignat pannband 11 månader sedan #5

Hade varit roligt att se bild på ditt pannband.
  • Sida:
  • 1
Dags att skapa sida: 0.46 sekunder

ANNONS

Annons

ANNONS

Annons

ANNONS

Annons

ANNONS

Annons

ANNONS